středa 29. května 2013

Láska ve vlasech III.

Po příletu do Tokia jsme se všichni jeli ubytovat do hotelu. Tam už jsem se nemusela skrývat před davy fanynek a v pohodě a klidu si povídat s Yoochunem o světelné show, která měla být v průběhu jejich koncertu. Ach jo... velice zajímavé téma.
Všechno šlo dobře až do doby než nám jejich manažer oznámil velice nečekanou zprávu, že museli poněkud pozměnit, kdo s kým bude na pokoji.

„Cože?!“ vykřikli jsme společně s JaeJoongem a poté se na sebe podívali.

„Správně!“ zamumlal manažer zatímco listoval v nějaké složce. „Budete společně na pokoji,“ řekl s ledovým klidem. Při pomyšlení, že bych měla být s JaeJoongem v jedné místnosti úplně sama a přes celou noc, mi přejel mráz po zádech. Vůbec jsem nemyslela na to, že důvod proč bych se měla bát vlastně ani není. Jae se zamyslel a potom s úsměvem klidně řekl: „Žádný problém! Je to supr nápad. Chceš abych ti odnesl kufr do našeho pokoje?“ podíval se na mě a mrkl. Zrudla jsem a zatřásla hlavou. Stejně mi, ale kufr odnesl a my ostatní jen sledovali, jak mizí za dveřmi.

-o hodinu později-

Yoochun s Changminem seděli na mé posteli a sledovali,jak si vybaluju věci.

„Neboj se Jae ti neublíží,“ zasmál se Yoochun.

„Ale v pokoji v noci bych s ním být nechtěl,“ zahleděl se do stropu Changmin.

„Proč?“ zeptala jsem se a hledala jsem svůj kartáček na zuby.

„Občas chrápe a mluví ze spaní,“ lehl si Changmin na mojí postel a položil si polštář na břicho. Yoochun do něj šťouchl a odsekl: „Však ty taky!“ a zasmáli jsme se mu.

„Kde je Junsu?“ zeptala jsem se Yoochuna a zavřela svůj kufr.

„Šel s Jaem dolů do baru. Prý měli hlad,“ … „A Yunho?“ sedla jsem na postel.

„Tancuje si v pokoji a já nemůžu spát. Proč jinak myslíš, že jsem tady?“ zakňučel Changmin. Ušklíbla jsem se na něj a šťouchla ho do nohy: „Ale to neznamená, že se mi nastěhuješ do postele“ Yoochun se zasmál a sledoval, jak Changmin se chumlá pod mojí peřinu.

„Mimochodem.. sluší ti to,“ řekl Yoochun a svými prsty mi projel ofinu.

„Děkuju,“ zazubila jsem se. Changmin se zvedl a začal mi cuchat vlasy: „Už se těším až od tebe budu poslouchat, jak se tě ve spánku pokusil Jae znásilnit,“ žertoval.


„Idiote!“ bouchla jsem ho do ruky a schodila z postele. S Yoochunem jsme se začali smát a potom jsme už jen zdrhali před obřím Changminem, který se nám chtěl za posměšky pomstít.
Den se postupně přehoupl k večeru a já se chystala jít spát. JaeJoong byl v koupelně a sprchoval se. Seděla jsem na své posteli. Měla založené ruce v bok a držela kartářek na zuby. Ráda bych si chtěla vyčistit zuby Jae! Pomyslela jsem si. Už nejmíň půl hodiny jsem poslouchala jak teče voda ze sprchy. Najednou se voda vypla a já se zvedla směrem ke dveřím. Zaťukala jsem: „Můžu?“ A přímo před mýma očima se rozlítly dvěře. Stál tam Jae jen s ručníkem okolo pasu. Z toho pohledu jsem zrudla a potom se rychle podívala do země: „Můžu si jít vyčistit aspoň zuby? Potom si zase můžeš zabrat koupelnu na jak dlouho chceš..“ odříkala jsem a doufala, že Jae neviděl tu červenou barvu která mi vyrašila na lících.

„Jasně! Jen pojď dál,“ řekl s úsměvem. Vběhla jsem dovnitř a rychle jsem rozdělala pastu a začala si čistit zuby. JaeJoong se uchechtl a šel se obléct. 

Žádné komentáře:

Okomentovat