čtvrtek 30. května 2013

Láska Ve Vlasech V.

 „Changmine! Chytej!“ křičel Junsu a hodil mu míč. Kluci se nenudili, i když byl říjen tak se teploty držely hezky kolem 25 stupňů a tak jsme mohli k moři se trochu vyřádit. Zatímco v Korei nám to počasí neumožňovalo.
Ležela jsem pod slunečníkem a relaxovala. Najednou sem ucítila studené kapičky na rameni. Otevřela jsem oči a Jae mě kropil vodou.

„Pojď do vody!“ smál se. Zavrtěla jsem hlavou: „Teď ne. Jdi s Yoochunem .. třeba,“ zamumlala jsem unaveně a otočila se na břicho. JaeJoong se ale nedal a sedl si mi rovnou na zadek. Vyskočila jsem: „Slez ze mě ty jeden parazite!“ vybouchla jsem.

„Ne! Dokud nepůjdeš do vody!“ smál se JaeJoong.
Kousek od nás ležel i Yunho s Yoochunem a Yunho nevraživě pozoroval dění pod mým slunečníkem. „To snad není pravda!“ šťouchl do Yoochuna „Podívej!“ Yoochun si promnul oči a podíval se směrem kam ukazoval Yunho a zasmál se. „Pitomci,“ špitl.

„Jdi tam a zastav to!“ třepal Yoochunovi s ramenem Yunho.

„Když ti to vadí jdi tam sám,“ zamumlal Yoochun do deky. Yunho bouchl pěstí do písku: „Jo a pozná, že žárlím,“ … „Však by se uklidnil ne?“ sednul si Yoochun, protože věděl, že rozhovor bude pokračovat dál. „To bude tím účesem,“ pousmál se Yoochun. „Cože?“ podíval se na něho Yunho s nechápavým výrazem. Yoochun ukázal na mě: „Má stejné vlasy jako on. To ho asi děsně rozpaluje,“ zašklebil se. Yunho do něj praštil: „Nekecej blbosti. Jae je můj! Proč se, ale se mnou nebaví a k ní je pořád tak přítulný?“ řekl posmutnile. Yoochun pokrčil rameny. Ach jo … pomyslel si Yunho při pohledu na mě a Jaeho.
Pořád jsem se snažila setřepat ze sebe Jaeho.
„Nepustím dokud nepůjdeš,“ chechtal se a já cítila jeho tenké prsty, které mě držely za boky a šimrali je.
„Fajn! Fajn!“ vyjekla jsem a najednou Jaeho hlavu zezadu sejmul míč. Jae se chytl za hlavu a otočil. Junsu se smál a Changmin stál s rukama založenýma kousek od nás a křičel: „Nech ji na pokoji!“ Jae se zvedl a začal honit Changmina po pláži. V následujících několika minutách se všichni posbírali a šli, pro dobro a JaeJoongův klid, do moře. Užili jsme si spousty srandy.

Žádné komentáře:

Okomentovat