čtvrtek 30. května 2013

Láska ve vlasech VI.

Čím víc se blížil večer, tak jsem se bála. Další noc s Jaem v pokoji nedám. Přemýšlela jsem a sledovala kluky, jak nacvičují na zítřejší koncert. Sledovala jsem se zájmem tančící anděly. Písnička Mirotic se vrývala do paměti. I Got You.. Under my skin! Prozpěvovala jsem si v mysli společně s nimi. Cítila jsem se nesvá, protože Jae na mě vrhal, čím dál tím víc pohledů. Všichni si toho moc dobře všimli taky a hlavně Yunho se nesoustředil a pořád kazil choreografii.

„STOP!!“ křičel manažer „Co to s váma je?!“ naštvaně je sjížděl vražednými pohledy: „Zítra je koncert, jak chcete takhle vystupovat?!“ Všichni si byli vědomi toho, že se nemůžou soustředit. Cítila jsem se též špatně, protože jsem věděla, že se nesoustředili kvůli mně. Proto jsem se zvedla a beze slova jsem se vypařila.
Přijela jsem do hotelu a byla ve svém pokoji. Nervózně jsem chodila po pokoji dokolečka a vymýšlela si různé katastrofické scénáře, které se mohli během této noci stát.
„Zatracená shoda náhod nás dala dohromady s Jaem,“ opakovala jsem a ptala se Boha proč vlastně?
V tom se otevřely dveře a vešel Jae. V poslední chvíli jsem skočila do postele a začala předstírat, že spím.

„Vím, že nespíš. Neusneš při rozsvíceném světle,“ usmál se. Poraženecky jsem se zvedla a zlostně se na něj podívala: „Můžeš mi vysvětlit-?!“ Jeho prst se dotýkal mých rtů a jeho černé oči se zajiskřily : „Shhh... nekřič,“ Odstrčila jsem ho se slovy: „Proč tohle děláš?!“ zamračila jsem se : „Kam zmizel JaeJoong, kterého jsem znala? Proč je tady jen ta zvrácená část, která se mi nelíbí?“ vykřikla jsem. Jae nebyl schopný slova. Vyběhla jsem z pokoje a běžela k Yoochunovi a Junsovi. Překvápko mě neminulo ani tam. Junsu ležel na pohovce a Yoochun mu projížděl vlasy svými prsty, zatímco ho lehce líbal na krku.

„Hyunii!!“ vykřikl leknutím Junsu a svalil Yoochuna na zem. Studem jsem se otočila a zakryla si oči: „Nic jsem neviděla.... Aish!!“ skousla jsem si spodní ret.

„To nic..“ začal se smát Yoochun, který se zvedal ze země. „Co se děje?“ zeptal se.

„Já jen...“ otočila jsem se a když jsem se ujistila, že již neprobíhají žádné hříšné praktiky, tak jsem se posadila vedle Junsua. „Proč se JaeJoong chová jako idiot?“ zakňourala jsem směrem k Yoochunovi. Ten povzdychl a s lítostným pohledem na mě mrkl: „Takže ti nic neřekl? Mám ti to říct?“ povzdychl si. I přes strach z toho, co se dozvím jsem to chtěla vědět a kývla jsem.

„Měl to plánované už od začátku,“ pronesl.

„Cože?!“ vyhrkla jsem 

Žádné komentáře:

Okomentovat