pátek 31. května 2013

Láska ve vlasech VIII. Final


Dveře se rozletěli a Yunho ucítil, jak moc rychle mu bije srdce, když viděl Jaeho překvapeného, jak leží na posteli a nechápe.

     „Ty zmetku...!“ vydechl Yunho a obejmul ho pevně. Jae šokovaně, ale opětoval jeho obejmutí: „Yunho...“ … „Mlč! To se dělá ? Plánovat a dělat si ze mě srandu?“ podíval se mu do očí a zamračil se. Jae sklonil hlavu a vzlykl: „Je mi to líto...“ Yunho pozvedl jeho bradu a uvěznil ho v dlouhém vášnivém polibku.
     S Yoochunem jsme odklonili hlavu ode dveří a zasmáli se. Najednou se na chodbě objevil Junsu, který táhl Changmina. Zarazila jsem se a podívala jsem se na Yoochuna.

     „Už to ví Changmine,“ řekl klidně Yoochun a mrkl na něj. Changmina zamrazilo. Já se začala červenat. Junsu s úsměvem odcupital do pokoje a Yoochun mě postrčil směrem k Changminovi a zmizel ve dveřích taky. Kousla jsem se do spodního rtu a koukla na Changmina.

     „Changmine...,“ usmála jsem se . Changmin se na mě podíval a nervózně se drbal na hlavě. Rozběhla jsem se k němu a silně ho objala.

     „Minnie...“ šeptala jsem pořád dokola zatímco jsem cítila jeho dech na mé hlavě a jeho vůni. Voněl po pečených nudlích. Usmála jsem se: „Zase si jedl?“ podívala jsem se mu do očí. Changmin s úsměvem přikývl a políbil mě na čelo.

     „Mám tě rád,“ zašeptal a potom mě tahal směrem do jeho pokoje.

     Následující noc, ani já ani Yunho jsme nespali ve svých pokojích.

KONEC

1 komentář: