neděle 16. června 2013

Everything In The Air II.

4. den

Sandeul si v parku dloubal nožem něco do kusu dřeva, co našel. Byl poměrně studený den a schylovalo se k dešti. Seděl sám a přemýšlel. Jaké by mělo být to nejlepší vyznání? Na jeho ruku dopadla první kapička vody. Zamrazilo ho a pomalu vstal. Ale nespěchal.
Doma ale netrpělivě sledoval černá mračna na obloze Baro. „Koho vyhlížíš?“ zeptal se ho Jinyoung, když si všiml, jak je napasovaný na židli u okna a sleduje každý pohyb za ním.
„Sandeul se ještě nevrátil,“ vydral ze sebe smutný tichý šepot. Jinyoung přešel blíž a podíval se mu do tváře s úsměvem: „Cože jsi to říkal? Nemluv tak potichu,“ Baro si povzdechl a svěsil hlavu: „To je jedno,“ Jinyoung se pořád nemohl dopátrat důvodu špatné nálady jeho kamaráda. „Můžeš mi konečně říct, co se to s tebou děje?!“ Bara jeho zvýšený hlas docela vyděsil a podíval se mu neochotně do očí: „J-Já...nic!“ zakoktal.
„Víš co?!“ štěkl po něm vynervovaně a měl co dělat, aby mu jednu nevrazil. V tom se z chodby ozvalo cinkání klíčů a tlumené zvuky. Oba dva se otočili a viděli probíhajícího Gongchana se CNU kolem dveří a pak radostné výkřiky: „Sandeul! Konečně! Máš to, co jsem chtěl?!“ nesl se Gongchanův hlas celým domem. Barovi se rozzářili oči a vstal rychle ze židle a vydal se směrem ke dveřím. Ale stále cítil Jinyoungův mrazivý pohled na svých zádech.

5. den

„Baro? Co to děláš?“ podivil se Sandeul, když ho nachytal ve svém pokoji. Baro nadskočil, jakmile uslyšel jeho hlas, nemyslel si, že se vrátí, tak brzy: „No já, to...,“ nevěděl, co říct. „Ne to nevadí, jestli se chceš podívat do mého pokoje, ale nejprve mi to prosím oznam,“ usmál se na něj Sandeul a přešel ke chlapci blíž. Baro si sedl na Sandeulovu postel a podíval se po něm.
„Tak co tu teda děláš?“ zeptal se ho znovu. „Já sem se sem přišel podívat na tvé výtvory,“ rozhodil rukama kolem a snažil se zachovat svůj poker face, protože dobře věděl, že to nebyla pravda. Přišel, aby se podíval do deníku, který si Sandeul píše, aby zjistil zda není do někoho zamilovaný a popřípadě, kdo se mu líbí. Barovi to nedávalo a musel to zjistit.
„Aha, a který se ti líbí nejvíc?“ Baro se rozhlédl kolem a potom ukázal na koníka, který stál na nočním stolku. Sandeul se zasmál a vzal koníka do ruky: „Víš, jak mu říkám?“ Baro zavrtěl hlavou a povzdechl si, Nepřišel jsem se dozvědět , jak se jmenují ty tvoje dřevěné věcičky, ale jestli o mě vážně máš zájem Sandeule... „Říkám mu SunWoo,“ zadíval se Sandeul na dřevěnou hračku ve svých rukou a potom se jako malé dítě plné radosti s jiskřícíma očima podíval na trochu překvapeného Bara. „Proč?“ odkašlal si Baro a snažil se zakrýt si obličej tím, že se otočil směrem k oknu, protože mu bylo jasné, že po vyslechnutí jeho jména nebude mít přirozenou barvu tváří, ale rudou. Leknutím sebou cukl, když ucítil, jak ho Sandeul chytl kolem pasu svýma rukama a položil bradu na jeho rameno: „Protože jehož nositele mám moc rád,“ zašeptal Barovi do ucha. Máš mě rád? A jak moc? Rád jako kamaráda, bratra nebo.. víc? Pomyslel si a potom se nervozně otočil na něj: „R-rád?“... „Moc moc rád,“ usmál se na něj Sandeul. Baro se znovu začervenal a podíval se Sandeulovi do očí, chtěl mu říct také, že ho má rád, ale najednou do pokoje vrazil Jinyoung: „Baro?! Tady si!“
Oba mladíci se od sebe rychle odsunuli a Baro se podíval na staršího kamaráda: „Co tak ječíš?“
Můžeš mi vysvětlit, co tu vy dva děláte?!“ ptal se ho zvýšeným hlasem a nemohl vymazat z mysli ten obrázek, co zrovna viděl, Baro a Sandeul usmívající se zároveň na sebe a držící se v náručí. Oba dva se na něj dívali s provinilými obličeji a netušili, jak mu to mají vysvětlit.
„Víte vy, co se může stát? Když na to někdo kromě nás přijde?!“ křikl znovu zoufale, ale s pochopením. Sandeul se na něj nechápavě podíval a zeptal se: „Na co přijde?“ … „Vy dva..,“ povzdechl Jinyoung a hledal ty správná slova. To si ale nikdo z nich nevšiml, že za dveřmi jsou na sobě napláclí CNU s Gongchanem a vrhají po sobě nechápající obličeje.

„Vy dva ste milenci!“ .. „Cože?!“ vykřikl Gongchan a potom utržil pohlavek od CNU, aby byl zticha jenže bylo pozdě všichni je už odhalili. Sandeul se začal červenat a koukl na Bara, který celý bez sebe si snažil urovnat to, že ho právě Jinyoung obvinil z toho, že je gay. A má pravdu! Zatraceně... Uvědomil si Baro. Předtím vždycky jen žárlil na všechny okolo Sandeula, ale myslel si, že je to jen bratrská láska. Bohužel si v posledních dnech uvědomil, že je to trochu víc než jen bratrská. Sandeul položil ruku na Barovu a podíval se po třech párech očí, které čekali, jak na to obvinění zareagují: „Přiznal jsem se Barovi, že ho mám rád! Je to tak! Vím, že už to nikdy nebude jako dřív a vy se na mě taky nebudete dívat stejně jako dřív, ale musel jsem to ze sebe už konečně dostat!“ Baro vykulil oči na Sandeula a pocítil, že je mu najednou do zpěvu, ale byl tu problém Gongchan, Jinyoung a CNU. 

Žádné komentáře:

Okomentovat