sobota 8. června 2013

Zkouška mého života 11. část

 „Měl bych nebo ne?“ seděl nervózně Yunho na lavičce kousek od Banpo Bridge. Hrál si s malou větývkou a povzdechl. Najednou spatřil JaeJoonga, jak si to s úsměvem šine k místu setkání. Yunho se zvedl a nenápadně sledoval situaci.
„Tak je přesně za 5 minut 2 odpoledne. Jsem tu akorát,“ zaradoval se Jae a rozhlížel se kolem.
„Jae!“ vykřikla jsem, jakmile jsem ho zahlédla. Otočil se a naplno se usmál: „Tak jsi tu?“ a podal mi rámě. Obtočila jsem svoji ruku kolem jeho a mrkla. Vydali jsme se společně, netušící, že nás sleduje Yunho.

Yoochun doma přešlapoval v obýváku a hryzal si do palce. Hypnotizoval při tom mobil a doufal, že vše dopadne dobře. Lizzy ho sledovala z kuchyně a myslela si, že je opravdu roztomilý.

S Jaem jsme jedli cukrovou vatu a vyčerpaní další atrakcí jsme sedli na lavičku. Sledovala jsem malé děti, jak jsou šťastné. Moc jsem si to užívala a lehce opřela hlavu o Jaeho rameno. Usmál se a začervenal. Líbilo se mu to, ale nebyl si jistý, co by měl udělat. Yunho se dlouho rozhodoval, co udělat až se nakonec rozhodl, že se prostě projde kolem nás a uvidí, co se stane. Zatímco jsem s Jaem seděla, tak se mi rozezvonil mobil. Volala mi mamka, takže jsem se musela omluvit a na chvilku od Jaeho odejít, abych lépe slyšela. Jae si poposedl a nadechl se zhluboka, jakmile se podíval před sebe spatřil někoho, kdo mu ležel v srdci dlouhou dobu, jeho úsměv zářil víc než cokoli jiného kolem. Srdce mu poskočilo radostí. Yunho se na něj otočil a nervózně si skousl spodní ret.
„Ahoj,“ ozvalo se a vytrhlo tak Jaeho z myšlenek. Nejprve nevěděl, jestli odpovědět.
„Rád tě vidím,“ ozvalo se znovu. Jae znejistěl a potom kývl hlavou. Tohle byla osoba, kterou vždycky miloval: „Ahoj Yunho,“ usmál se a pomalu zvedl. Chtěl mu podat ruku, ale jakmile ji natáhl, tak si ho Yunho k sobě přitáhl a stiskl jeho tělo v dlouhém objetí. Jae se cítil trochu podivně, ale zároveň šťastně.
Vrátila jsem se k Jaemu a uviděla, jak se s někým objímá. Nejprve jsem se zarazila, ale potom jsem si všimla, že ten s kým se objímá je Yunho.
„Ahoj Yunho!“ zasmála jsem se a tím je vyrušila. Jae se lekl a pustil ho.
„Ahoj Hyunii,“ špitl Yunho a podíval se na Jaeho vyděšenou tvář. „Vy se znáte?“ podíval se na mě a chvilkově se i trochu uklidnil. Kývla jsem a zeptala se na totéž. „Jo! Byli jsme milenci,“ vyjekl na mě Yunho. V tu chvíli mě něco zamrazilo. Pohlédla jsem na JaeJoonga. Překvapeně sledoval Yunha. „Pane bože Hyunii, promiň mi to,“ pomyslel si Yunho a nervózně sevřel ruce v pěsti. Nikdy nechtěl ublížit nikomu ve svém okolí.
„No to je pravda,“ zasyčel Jae a koutkem oka sledoval mojí reakci. Chvilku jsem si přemítala, co se to vlastně teď stalo.

„Chci ho zpět!“ řekl ledově Yunho a upřel svoje oči na mě.

2 komentáře:

  1. No...teda...no, pání *zírá na monitor s otevřenou pusou* No, fakt, že jo. Nemůžu najít ani ty správný slova. Tohle je mazec :D
    *Calime*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sem ráda, že se ti to líbí :D Sama nevím, když to píšu, jak to vlastně bude pokračovat :)V každém případě jsem si nemohla odpustit menší románek s JaeJoongem :333 *zasněně koukám do stropu* no-__- :D
      Ale to bych se nenáviděla kdybych tam nedala hlavně YunJae :33 Můžeš se těšit :)

      Vymazat