neděle 16. června 2013

Zkouška mého života 21. část

Vycházela jsem ze školní budovy a ohlédla se. Viděla jsem sebe jako patnáctiletý škvrně, co se bojí jít na střední. Viděla jsem moje a taky Junsuovi zážitky, první úspěch, první poznámka a taky první seznámení s Lizzy a kluky. Dlouhá odpoledne na školním hřišti, společné obědy a naše školní festivaly. 4 roky byly pryč. Docela šťastné to období... Ale co bude teď ? Dostanu se na další etapu svého života? A co Junsu? Dokáže se probojovat za mnou?
„Na co se koukáš snílku?“ položil mi Yunho na rameno svou ruku a zasmál se. S lítostným pohledem jsem se na něj podívala a povzdechla si. „Mě to taky bude chybět, tyhle ječící holky pokaždé když kolem nich projdu,“ zavtipkoval. Přeci on byl vždycky jeden z těch nejvíce žádaných kluků na škole. Ach kdyby ty uřvaný holky kolem jen věděli, že i kdyby nekončil jejich společný čas s Jung Yunhem na škole, tak u něj nikdy nebudou mít šanci, protože má JaeJoonga. Tak přece byl by tady ještě Yoochun. No jo Yoochun!
„Kde je?“ rozhlédla jsem se okolo. Yunho se ohlédl po partičce ubrečených holek, které po něm koukali a zašklebil se: „Kdo?“ … „Yoochun, kam šel?“ Yunho pokrčil rameny a podíval se směrem do budovy. Yoochun někam zmizel.
Zatímco jsme hledali Yoochuna, tak se k nám nepozorovaně přiblížil JaeJoong, který čekal celý den doma na to, jak vlastně dopadneme. Jakmile zahlédl mě, jak beznadějně zírám okolo sebe a v ruce držím diplom, rozběhl se ke mně. „Tak přece si to dokázala!“ vykřikl radostně a zdvihl mě ze země, otočil se kolem dokola, div jsem z toho neutrpěla záchvat a pak to ještě zakončil pusou do vlasů. „Hele, ty jeden … uklidni se! Sou tu lidi!“ odstrčila jsem ho od sebe a upravila si školní uniformu, která se mi při tom atletickém výkonu Jaeho, vyhrnula nahoru.
„Jo uklidni se!“ zabručel za námi Yunho a plácl JaeJoonga po hlavě. Začala jsem se smát, když mu Yunho ztropil žárlivou scénu. „Proč se raduješ jenom z Hyunii? Nezajímá tě, jak dopadl tvůj přítel?! Jasně někdo jako já ti nestojí za řeč,“ Jae se začal smát a omluvně Yunha objal a vtiskl mu pusu na tvář. V tu chvíli asi 50 dívčích srdcí okolo se rozbilo na kusy. Ucítila jsem, jak mi zavibrovala kapsa. Sáhla jsem pro mobil a četla sms od Yoochuna: „Jsem v tělocvičně,“ Co tam dělá? A proč to píše jenom mě? Očima jsem přejela kolem dokola, ujistila se, že Jae ani Yunho nedávají pozor a nepozorovaně jsem se vytratila do tělocvičny.
Vešla jsem opatrně, abych se ujistila zda tam nikdo není a hledala jsem Yoochuna. Vždycky jsem měla strach z velkých prázdných prostorů a naše tělocvična byla zrovna dokonalým místem pro moji fóbii. Dveře sebou průvanem bouchly a já se otřásla při poslechu té kruté ozvěny.
„Chu... Chunnie?“ zašeptala jsem do prázdna. V tom se ozvalo bouchnutí do země v rohu místnosti. Rychle jsem se otočila a všimla si Yoochuna, který seskočil z hrazdy. Zhluboka jsem se nadechla a pozorovala ho, jak jde ke mně s letmým úsměvem. Nejenom, že jsem byla nervózní z prázdné tělocvičny, kde se teď rozléhaly jeho kroky směřující mým směrem, ale ještě k tomu mi pořád nedocházelo, proč se vlastně chtěl sejít jen se mnou.
„Děkuju, že jsi přišla,“ usmál se na mě. „Jo... víš, nemůžeme jít jinam?“ zakňourala jsem. „Proč?“ rozhlédl se, „Tady jsme aspoň sami,“ … „Promiň.. mám hrůzu z takových prostor jako je tělocvična,“ špitla jsem a stále měla nastražené uši, kdyby zachytily nějaký zvuk. Yoochun si mě prohlédl a viděl, že se celá třesu, proto mě chytl za loket a odtáhl ven na školní hřiště. Tam už tolik soukromí nebylo, ale dalo se najít alespoň trocha osamoceného místa na lavičkách.
„Tak maturitu máme za sebou, kam půjdeš dál?“ zeptal se mě. Cože? To se se mnou chce bavit o vysoký? Na to se mě přece může zeptat i před ostatníma.. co to má bejt?!
„Na Parangskou, ještě jsem si nevybrala obor,“ procedila jsem přes zuby. Yoochun se usmál, když zjistil, že je to naprosto to samé jako on. „No, každopádně, chtěl bych se ti omluvit za to u Changmina doma,“ řekl s nepřítomným výrazem ve tváři. Bože tohle mi radši ani nepřipomínej. Přikývla jsem. „Přemýšlela jsi aspoň trochu o tom? Myslím, že jo, když si mě chytla za ruku,“ zpozorovala jsem špetku naděje v jeho očích, když tohle říkal. Je pravda, že můj počáteční vztek opadl. „Chunnie... já,“ povzdechla jsem.

„Když už ti říká Chunnie, tak je to jasný!“ ozval se smích za našimi zády. Jae a Yunho si nás samozřejmě našli. Vážně mě chytili při činu? Vylekaně jsem se podívala do země a srdce mi začalo zběsile bít, až to skoro bolelo. Yoochun po nich hodil zlověstný pohled a pak se zase zaměřil na mě. Jae se šibalsky usmál a čekal, jaká odpověď ze mě vypadne. Koukla jsem nesměle na Yoochuna a špitla jsem znovu: „Chunnie,“ Očividně se Yoochun neudržel a v následujících sekundách jsem se nechala políbit těmi medovými a hebkými rty. Už facku nedostal...

Žádné komentáře:

Okomentovat