úterý 18. června 2013

Zkouška mého života 23. část

Junsu!! Ty vypelichaná kryso!!! Jak to, že jsi mi o tom nic neřekl?!“ mlátila jsem do dveří Changminova domu v záchvatu vzteku. Po několika okamžicích mi otevřel vyděšený Min. Odstrčila jsem ho pryč, jak jsem vrazila dovnitř. Vyběhla jsem nahoru po schodech a rozrazila dveře od pokoje, kde byl Junsu. S vykulenýma očima a třesoucí se, se mi díval do očí, jak jsem stála blízko něho a snažila se udržet na uzdě. „Víš o tom, že mám sto miliónů chutí tě roztrhat na kusy?!!“ popadla jsem ho za límec a praštila s ním o dveře. Chytl se ještě za bolavé rameno a zakňučel, že neví o čem je řeč. Do toho se ještě zoufale ozvalo zespoda: „Prosím tě nezabij mi ho!“
„Zabiju!!!“ křikla jsem a práskla dveřmi. Junsu se snažil nějakým způsobem dopátrat, co mám na mysli.
„Proč jsi mi nic neřekl?!“ podívala jsem se výhružně do jeho vystrašeného obličeje. „O čem?“ pípl Junsu. „O tý namyšlený cuchtě!“ … „Kom?“ … „Gook JI EUN!!!“ v posledním výkřiku se mi do očí nahrnuly slzy. Junsuovi došlo o čem mluvím a trochu se pousmál, poodešel ode dveří, aby mohl vynechaný Min se připojit a dávat pozor na svého miláčka.
„Nešil prosím tě, taky mě to zaskočilo, každopádně si ji nikdy nevezmu!“ Ty slova jakoby seslal sám pán Bůh. „Každopádně jak si se o ní dozvěděla?“ zajímal se.
„Tu mrchu přivedl tvůj táta k vám domů..,“ špitla jsem směrem k zemi a utřela si oči. Junsuovi se protočili panenky. „Už tam nikdy nevkročím!“ věděl, že nemají místnost pro hosty zrovna volnou, takže Ji Eun bude spát u něj v pokoji. Changmin opět mlčky přihlížel a pomohl mi vstát ze země. „Minnie, neboj se já mu věřím, že tebe nikdy neopustí,“ prohrábla jsem mu vlasy a potom ho objala. „Tak se zase uklidníme,“ vrazil mezi nás Su celý rudý žárlivostí, že bych přísahala, že mu z uší šla pára. Zasmála jsem se a šťouchla ho do tváře: „Splaskni! Mimochodem, tak jaký převratný nápad tě napadl? Co budeme dělat?“ Junsu se šibalsky podíval po Minovi. Oba dva jsem stáli vedle sebe a sledovali ty ksichty, co Junsu předváděl. Min nadzvedl obočí: „Co?“ Nechápala jsem, co má Junsu na mysli. Obvykle jeho nápady, které se opovažoval nazývat geniálními, dopadli katastrofálně. Ačkoli poslední dobou se mu neobyčejně dařilo. Až na tu maturitu. A zasnoubení. No, třeba ho teď napadlo něco vážně geniálního.
„Mine, ale tebe k tomu potřebuju,“ chytl Su Mina za ruce a podíval se mu toužebně do očí. Changmin se zatřásl a trochu začervenal. Tohle škvrně mi přece nebude říkat, co mám dělat, je mladší jak já, ale … miluju ho! Pomyslel si Min, když se díval směrem dolů na toho svého trpajzlíka. Čekala jsem na to, co uslyším z těch roztřesených rtů.

„Vezmi si mě Minnie!“

2 komentáře:

  1. Wow Junsu má výborný plán, doufám že Minnie řekne ano :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se dozvíš už za pár hodin v další části :3 ;)

      Vymazat