čtvrtek 20. června 2013

Zkouška mého života 25. část

 „Co máš v plánu?“ díval se JaeJoong do očí, které se vysmívali jeho přítomnosti. „Taky mě těší, že tě zase po tak dlouhé době vidím bráško,“ usmála se Ji Eun a upravila si ofinu. JaeJoong se hluboce nadechl, její přítomnosti se vždy vyhýbal. Nesnášel svoji sic nevlastní, ale pořád sestru. Její hlas byl vždycky tak nechutně arogantní, že měl vždy milion chutí vzít do ruky cokoli okolo a hodit to po ní. „Ptal jsem se tě, co máš v plánu. Nevyhýbej se tématu. Je mi naprosto jasné, že za tím vším stojíš ty. Tohle by nevymyslel ani náš táta ani pan Kim!“ štěkl po ní naštvaně a strčil si ruce do kapes. Ji Eun se zasmála a napila se své oblíbené kávy. Položila hrnek na stůl a přehodila jednu nohu přes druhou: „Nesedneš si?“ zeptala se zase s naprostým klidem. „Něco sem snad řekl!!“ křikl po ní. „Dobrá! A co když je to vážně můj plán?! Co tobě je vůbec do toho?!“ odsekla mu naštvaně a zkřížila ruce. „Víš, co mi je do toho? Junsu je můj kamarád! Nenechám mu zničit život tebou!“ Ji Eun se mu skoro naprosto vysmála do očí, což JaeJoonga dopálilo natolik, že jí bezmyšlenkovitě vrazil facku: „Ty si byla vždycky mrcha a mrchou zůstaneš, sestřičko!“ JaeJoong nelitoval toho, co udělal a s prásknutím dveřmi zmizel z Junsuova domu. „Však se ještě uvidí bráško, kdo tuhle bitvu vyhraje!“ procedila přes zuby výhružně Ji Eun a otřela si ze tváře slzu, potom se usmála a opět se napila svého šálku kávy.

Yoochun se pořád neozval a nikdo o něm neměl žádné zprávy. Byly časy, kdy prostě zmizel, ale po několika hodinách se vrátil zpátky, jakoby nic. Tentokrát mě to, ale znervózňovalo. Pořád jsem přebývala u Changmina doma, a zatímco jsem trávila čas s Junsuem jsem pořád kontrolovala mobil jestli si vůbec moji zprávu, co jsem mu poslala vůbec přečetl. Podle mého mobilu mu ještě nepřišla, což znamenalo, že má pořád vypnutý telefon. Už jsem psala i Lizzy a ta o něm také neměla žádné informace, stejně tak jako Yunho.
„Proč pořád hypnotizuješ ten mobil?“ zeptal se mě Junsu, když viděl, jak jsem celá nevrlá. Nemělo cenu mu lhát. „Yoochun zmizel,“ řekla jsem trochu zoufalým hlasem a smutně se opět podívala po mobilu. „Znáš ty jeho změny nálad, jako by byl dívka,“ uchechtl se Junsu. Touhle jeho poznámkou mi, ale moc náladu nezvedl. Zaklepala jsem hlavou, abych vyhnala z mysli myšlenky na Chunnieho a přivřela jsem oči a zaměřila na Junsua, který se začal přehrabovat v nějakých papírech. „Co to je?“ ukázala jsem prstem na štuc označených papírů modrou kancelářskou sponkou. „No.. to jsou.. zaprvé,“ ukázal na papíry s modrou barvou, „souhrny cvičení na maturitu,“
potom zelenou, „Tady jsem si maloval, jak by měla vypadat moje a Minnieho svatba,“ Jeho nesmělý a stydlivý výraz ve tváři mě donutil se usmát a natáhla jsem ruku po zelené, ale Junsu je rychle schoval za sebe. „Ne ne! Nekoukej! Mám ještě červenou barvu a myslím, že ta tě bude zajímat!“ vykřikl, když se mě snažil odstrčit od sebe, jak jsem se sápala po zelené. Nadzdvihla jsem obočí a usmála se: „Co mě může zajímat víc, než tvoje sny o svatbě?“ Junsu se spiklenecky usmál a vytáhl červenou složku, která byla o poznání tenčí než všechny ostatní, navíc vypadala jako sbírka dopisů. „Tohle jsou dopisy od DongWoona,“ V tu chvilku ve mně něco hrklo. DongWoon? Vážně? Přelítlo mi v mysli. „Son Dong Woon? Ten, co odjel do Ameriky?“ zeptala jsem se opatrně a natáhla ruku po dopisech, které mi Junsu s úsměvem na tváři a velice ochotně podával. Přikývl a dodal: „Náš kamarád, o kterém sis myslela, že se nikdy neozval, potom co odjel. Nechtěl abys to věděla, ale mě psal každý měsíc. Teď zrovna minulý mi napsal v dopise, že ti o všem už mám říct,“ Vzala jsem do ruky první obálku a pořádně si ji prohlédla, poznala jsem DongWoonův rukopis. „Je to seřazené podle data,“ dodal Junsu. Nadechla jsem se a otevřela ji, vytáhla papír o velikosti A4 a začala číst. Jak jsem sestupovala očima řádek po řádku, do očí se mi vlévaly slzy radosti. Nezapomněl na mě...

Yunho čekal, před Junsuovým domem ve svém autě na JaeJoonga. Jakmile spatřil jeho tvář totálně rozčílenou, bylo mu jasné, jak rozhovor se svojí nevlastní sestrou, tak nějak probíhal.
„Tak co?“ zeptal se neopatrně Yunho s očima upřenýma na Jaeho a čekal, že se něco dozví. Jae si sedl do auta a zapl si pás. Vydechl a zavřel oči: „Ta bestie se nikdy nezmění,“ , potom si stiskl dlaň, kterou ji vrazil facku a mezi obočím se mu vytvarovala menší vráska bolesti. Yunho si ho prohlédl a vydedukoval si, co se stalo: „Ty.. j-jsi.. ji praštil?“ vykoktal udiveně. JaeJoong si opřel hlavu a povzdechl: „Můžeme prosím jet?“ Yunho se radši dál na nic nevyptával a nastartoval auto.


Žádné komentáře:

Okomentovat