pátek 21. června 2013

Zkouška mého života 26. část

Vy jste Pan Son?“ zeptal se muž v dobře padnoucím obleku svého nadřízeného.
„Dobrý den, prosím říkejte mi DongWoon, Henry,“ obrátil se na něj vysoký mladík s širokým úsměvem a podal mu ruku. „Oh.. ano pane DongWoone,“ potřásl si s nesmělým úsměvem s jeho rukou. „Vím, že jste tu nový, ale věřte na formálnosti tady nehrajeme, tykej mi,“ zasmál se znovu DongWoon a posadil se do svého koženého kancelářského křesla a pokynul rukou směrem k židli na druhé straně stolu, aby si Henry sedl.
„Omlouvám se, jen každý mi říkal, ať si dávám pozor, že jste z Korei a tam hraje velkou roli-“ … „Tady nejsme v Korei Henry a je mi to jasné. V každém případě,“ podíval se zájmem na muže před sebou, „dostal si informace o tom, jaká bude tvoje první práce?“ Henry se na chvilku zasekl a potom rychle začal šátrat ve svém kufříku a po chvilce hledání vytáhl složku s papíry a začal listovat: „Oh.. Ano, vaš-!.. Tvoje sekretářka mi je dala předtím, než jsem sem přišel,“ brouzdal očima po papíře a pak rychle a váženě pronesl: „První práce je zajistit odlet pana Son Dong Woona do Seoulu, Jižní Korei. Na dvanáctého června,“ DongWoon se zasmál a sledoval jeho reakci na to, co právě přečetl. „Tak vidíš, v Korei ale brzy budeme,“ Trochu překvapený Henry vstal a uklonil se: „Už to běžím zařídit!“ potom rychlím krokem zmizel z DongWoonovi kanceláře. DongWoon se otočil se svým křeslem směrem k oknu a povzdechl si s letmým úsměvem na tváři a povolil si kravatu. Vstal a opřel se rukou o sklo a zahleděl se do rušného města New York. „Zpátky domů, konečně! Sbohem New Yorku,“ řekl si pro sebe.

Junsu mi dal všechny dopisy od DongWoona a já tak měla zábavu na zbytek dne. S taškou přes rameno, dopisy v ruce a mým pohledem upřeným jen do textu na nich jsem se šourala pomalým krokem domů. To vážně ani nemůže být pravda! On snad na mě myslel každou chvilku, ne to prostě není možný. Z většiny dopisy obsahovaly souhrny toho, co se za ten měsíc stalo a potom otázky směřující na mě a něco málo i na Junsua.
Když jsem tak zasněně chodila po chodníku, tak mi bylo jasné, že bavím lidi okolo sebe. Zdržuju a jsem schopná stát na semaforu a než si uvědomím, že už je zelená, tak skočí znovu červená a já můžu stát a čekat znova. Jakmile jsem se na dalším přechodu rozběhla přes silnici, tak jsem v půlce do někoho vrazila.
„Co to sakra?!“ vykřikla holka, kterou jsem srazila na kolena. Podívala jsem se na ní po tom, co jsem si posbírala dopisy ze země a chtěla se omluvit, ale při zjištění, kdo je ta osoba zač se mi začal přetáčet žaludek. „Ahh.. kohopak to tu máme? Jak se máš Hyunii?“ zeptala se mě s úšklebkem na rtech. „Ji Eun, bylo mi líp dokud si se tu neukázala jako přírodní katastrofa,“ zadrčela jsem a s nezájmem jsem se podívala na stranu. Ji Eun mě začala oprašovat bundu a usmívala se jako neviňátko. Odstrčila jsem její ruku pryč a vykřikla: „Co po mě chceš?!“ Dotčeně se po mě podívala a ze rtů ji vyšli jen těžko uvěřitelná slova: „Po tobě přeci nic nechci, tebe mám ráda, jediný po kom něco chci je přeci Junsu,“ … „A co kdyby si se zdekovala a vypadla tam odkud jsi přišla?“ odsekla jsem jí. „To přece nemůžu, Junsu by byl smutný, že bych ho nechala u oltáře samotného,“ řekla s klidem. „Děláš si ze mě srandu?“ zeptala jsem se ji výhružným úsměvem. „Junsu by byl nejradši, kdyby si se do jeho života už nikdy nevrátila a nechala ho s Changminem na pokoji!“ štěkla jsem po ní v rychlosti aniž bych si uvědomila, co jsem vlastně právě vyzradila. Ji Eun se na chvilku se zájmem zastavila a řekla si pro sebe: „Changmin? Shim Changmin?“ po několika málo momentech jí vše došlo. „Děkuju za užitečné informace Hyunii a pozdravuj mamku!“ zamávala mi celá zářící štěstím a dala se na odchod. „Ta … jedna cuchta!“ zasyčela jsem směrem k ní a naštvaně jsem se rozběhla domů.


Changmin seděl ve své cukrárně a v hlavě se mu začaly vynořovat vzpomínky na první pusu s Junsuem. Většina věcí okolo mu ho nějako připomínala. Všiml si stolu na kterém bylo spoustu sladkostí v ten den. Pak se podíval na stůl strčený vzadu v kuchyni, který byl totálně na vyhození, protože se mu ulomila noha. Při vzpomínce na to, jak se to vlastně stalo se Min začervenal a skousl si spodní ret. To jsme to s Junsuem vážně přehnali, ale na tu dobu po zavíračce a Junsua, tak nažhaveného už nikdy prostě nezapomenu. Pomyslel si a usmál se. Potom se zvedl a prošel celou budovu. Zastavil se u vitríny s vystavenými dorty pro každou událost jako narozeniny, výročí nebo i svatbu. Při pohledu na dort, který vytvářel s myšlenkou na Junsua se mu zastesklo a začal pomalu litovat toho jak Junsua odmítl. „Zatracená práce, proč on vždycky dostane to, co chce?!“ vykřikl do prázdné místnosti. Snažil se udržet vážný výraz, ale strašně moc se mu chtělo usmívat, takže sebral rychle svůj kabát a utíkal směrem domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat