pondělí 24. června 2013

Zkouška mého života 28. část

Korejské aerolinky vám děkují. Vítejte na letišti Incheon,“ oznamoval hlas z reproduktorů umístěných nad hlavami cestujících. Henry vydechl a pustil se opěradel u sedadla. DongWoon se musel smát: „Úspěšně si přežil první let v tvém životě, gratuluji!“ a plácl ho povzbudivě do zad. Henry si otřel rukávem pot z čela a nesměle se usmál: „Asi a-ano,“ vykoktal a pomalu se zvedl ze sedadla, aby to s ním nešvihlo. DongWoon otevřel jednu ze skříněk a vytáhl z ní věci, které si na začátku letu bezpečně uložil. „Tak pohni trochu sebou, nebo s tebou odletí zase zpátky,“ postrčil Henryho směrem ke dveřím. Po chvíli stáli oba dva v hlavní hale Incheonského letiště a čekali na kufry. Henry se nervózně rozhlížel kolem sebe, konečně poznával místo odkud jsou jeho kořeny. Jako narozený v New Yorku se stal plnohodnotným Američanem a o povaze Korejců neměl ani tušení, jeho matka byla Američanka a otec mu zemřel v jeho 5 letech.
„Neměj strach, drž se blízko mě a neztratíš se,“ podal mu DongWoon jeho kufr a pas. „Já nevím jestli to zvládnu, moje korejština je na úrovni prvňáčka,“ špitl zoufale. „Ale prvňáčci přeci mluvit umí,“ koukl po něm se zájmem DongWoon zatímco si to razili ven z letiště. To je ostuda, jsem napůl Korejec a neumím korejsky.. Pomyslel si Henry ve chvíli, kdy kolem sebe uviděl spousty korejských nápisů. Rychle dohnal DongWoona a po zbytek cesty se držel jen jeho.


Ležela jsem nad velkou knihou, která obsahovala seznam všech vysokých škol v celé Korei. „Ale mami, já už přece jsem si vybrala Parangskou a mám 90% šanci, že se tam dostanu,“ podívala jsem se na ni s otráveným pohledem, když nade mnou stála a diktovala mi, abych si vybrala pro jistotu ještě jednu vysokou. „A co těch deset procent, co když se zrovna dostaneš mezi těch deset?“ usmála se na mě se starostlivým výrazem a bylo mi jasné, že nemá cenu ji odporovat. Hned potom, co odkráčela do kuchyně, aby připravila to nejjednodušší jídlo k obědu, moje milované ddeokbokki, jsem otevřela tu bichli na náhodné stránce a začala pro mámin klid číst. Sjela jsem na vysoké školy, které měli hlavní obor obchod a management. „S..., S, ach jo... hele Sogang Univerzita,“ na chvilku jsem se zamyslela, to jméno mi přišlo něčím povědomé. Sogang? Tam přece chtěl jít DongWoon! Uvědomila jsem si a v tom jsem si vzpomněla, že jsem nedočetla poslední čtyři dopisy. Nakoukla jsem do kuchyně, zda mamka pořád vaří a proplížila jsem se do svého pokoje pro zbytek dopisů. Znovu jsem se začetla... Jo... Jo.. zase vypráví o svých obchodních výhrách, jako v každém dopise. Nová sekretářka?! Tsss.... JUNSU!! Jak si mu mohl napsat o tomhle?!!!! Bože... To byly moje myšlenky po přečtení tří dopisů. Pak jsem rozbalila poslední. „Tady určitě už bude něco suprového, když chtěl abych už o všem věděla!“ usmála jsem se zasněně a začala jsem jezdit očima po řádcích. … a proto jsem se rozhodl... mluvil jsem s Renatou..... Nejdřív byla proti..... Firma si ale vede nadmíru dobře... po dlouhém váhání..... 13 června mě máte zpátky doma! Vytřeštila jsem oči a vyskočila z postele rychlostí blesku: „Třináctého června?!!“ vykřikla jsem a podívala se na kalendář, který mi vysel na skříni. „To je dneska!!!“ V následujících okamžicích jsem zahodila všecko a vyběhla z domu. Běžela jsem jen na jedno jediné místo, kde jsem věděla, že DongWoona potkám.

Žádné komentáře:

Okomentovat