pondělí 15. července 2013

Brácho Yaoisto, Sestro Yaoistko

Není žádným tajemstvím, že společně s Changminem jsme neskutečně perverzní dvojka. Každé pondělí chodím na návštěvu k Yunhovi a Changminovi do apartmánu a přespávám tam. Yunho nás s Minem vždycky nechá být, protože mu do věcí, které se dějí za dveřmi Changminova pokoje, nic není. Stejně si myslím, že ví moc dobře nebo alespoň tuší, co spolu můžeme dělat. V každém případě rozhodně se za ty věci nestydíme.
Vždy když přijdu, tak v podstatě Yunha ani nezahlédnu, protože jsem ihned zatáhnuta do Minova pokoje.

Už je vše dopředu připravené, tedy aby jsme si rozuměli: Changminův notebook, půlnoční svačinka, moje místo na spaní, spousta polštářů a samozřejmě Changmin v našem 'pracovním' párovém pyžamu. Myslím, že jste na to již přišli. To je doupě, kde vznikají některé Yaoi povídky mnou napsané. Ooovšem za pomoci Mina! Bože, kdybych to nenapsala, tak by mě tu právě umlátil polštářem. (-___-)"
Odvyprávím to zrovna teď minulý týden. Vymýšleli jsme úplně novou povídku. Hádejte na koho. Jako vždycky na náš společný nejoblíbenější pairing. Kluci ? Mianhe! Ano je to YunJae.


„No to je dost, že deš!“ ozval se Changmin z chodby, jakmile mě Yunho ochotně otevřel dveře.
„No promiň, co děláš ty?! Já tu stojím už asi čtvrt hodiny a zvoním jako idiot!“ vyjela jsem po něm. Changmin se zarazil uprostřed chodby a nadechl se, aby něco řekl jenže Yunho mu do toho skočil: „Nechci vědět, co jsi dělal, teď už je to jedno. Otevřel jsem já, ale musel jsem se nejdřív obléct, akorát jsem totiž vylezl ze sprchy, když jsem slyšel zvonek,“ otočil se na mě omluvně.
„To je v pohodě,“ usmála jsem se na něj a potom jsem začala strkat Changmina směrem k jeho pokoji. Nespokojeně si mumlal něco po cestě. Ve chvíli, kdy se za námi zavřeli dveře jsem hodila tašku s věcma do kouta, dala ruce v bok a naštvaně se podívala po Minovi: „Ty jsi začal beze mě?!“
„To.. to jen jsem si otevřel jednu povídku! Ani jsem ji nezačal číst!“ bránil se Min a nenápadně sáhl po myši, aby vyjel rychle na začátek stránky.
„Jo tak jenom otevřel,“ ušklíbla jsem se a nadzdvihla jedno obočí. Roztomile na mě zamrkal a sedl si na postel: „Tak pohni trochu sebou!“ ukázal na velký paravan v jeho pokoji. Vrhla jsem se po tašce a vytáhla z ní moje 'pracovní' pyžamo. Rychle jsem se převlíkla a skočila jsem k Changminovi na postel. Sáhla jsem po prvním polštáři a objala ho: „Tak ukaž tu povídku,“ pobídla jsem ho. Následovala dlouhá předmluva, o kom, co a proč, a jak. Potom začal číst. V jednom kuse jsem se natahovala pro skleničku s pitím a schovávala tvář buď do polštáře nebo jsem se zabořila do Changminova ramena. Já jsem holka, já to snáším mnohem hůř než ten perverzák vedle mě. Ten vždycky jen sedí a zírá do obrazovky. Usmívá se a zamyšleně hledí do stropu a určitě si všechno představuje.

Vždycky když nás přestane bavit číst, tak na YouTube nebo kdekoli jinde hledáme fanvidea. A když nás přestane bavit i to, tak jdeme vymýšlet naše vlastní. Changmin vytáhne jeho kolekci fotek a videí za celé ty dlouhé roky strávené společně s ostatníma a pokaždé se najde něco, co nám vnukne nápad. Vymyslíme začátek, a pak jakmile se dostaneme k hlavní činnosti navzájem si vnukujeme nápady a no ehm.. předvádíme je na tom druhém. Většinou se, ale jedná jen o některé dotyky a nic víc! Pyžama zůstávají na svých místech, aby jste si nemysleli. S Changminem máme vztah nejlepší přátelé až skoro bratr se sestrou. I když to možná někdy vážně přeháníme. Já se plazím po něm. On, aby mi dokázal, že něco může být vážně příjemné, taky se taky plazí po mě, ale všechno to je jen součástí naší práce, tudíž psaní Yaoi stories. Přiznávám se a i jemu jsem to už řekla, že by bylo jednodušší, kdybych byla kluk. Nemuseli bychom jen psát, ale prožít skutečnou naši story.

PUF !! Konec snění!



Hodiny ukazovaly něco málo po půlnoci. Měla jsem hlavu položenou na Changminově rameni a on jeho na mé hlavě. Společně jsme sledovali ještě nějaká videa. Pomalu jsem klimbala, až jsem zavřela oči a usla. Samozřejmě si toho Min všiml až po několika dlouhých chvílích, protože se prostě nedokázal odtrhnout od zrovna rozkoukaného příběhu. Usmál se a zaklapl notebook. Opatrně mě přenesl do mé postele a přikryl. Teď bych normálně pokračovala asi tím, že mě nechal spát a šel si lehnout taky, ale pořád mě ujišťuje v tom, že jsem ho chytla za rukáv a zamumlala něco na způsob: „Minnie.. spi tady,“ Moc děkuju Changmine děláš ze mě úchyla, který je do tebe zamilovaný!



Ahhh Dobře a dost. Už mě nenechá napsat nic. Musím to vypnout. Changmin chce svůj notebook zpátky už si vyčistil zuby a prostě za každou cenu mi musí ukázat další video. Musím poslouchat staršího brášku. Okay! Here we go~ !



Žádné komentáře:

Okomentovat