čtvrtek 15. srpna 2013

Drabble:To ty jsi nedodržel slib... (B2ST) By Domii

Oficiálně vychází první práce Domii. Malý drabble na skupinu B2ST, která je její nejoblíbenější. Snad se bude líbit. Mě se teda moc líbí:') i slzička skápla ^^



Pairing: DooJoon/GiKwang + JunHyung
Varování: smutné


Jen tak si sedíš nahoře v baráku u svého střešního okna, posloucháš si písničku, kterou si poslouchával s ním, na tomhle místě. Vzpomínáš si na něco, co už ti nikdy nikdo nevrátí, připadáš si sám a ztracený, jako bys umíral uvnitř sebe, slyšíš, jak tvé srdce pláče.

Držívával jsi ho za ruku a říkal jsi, že ho nikdy nenecháš odejít. Sledoval jsi jeho úsměv s velkým obdivem, pozoroval si zářivé oči, které se často vpíjely do těch tvých. Vychutnával sis jeho rty jako vánek, který ti dá poslední nádech. Každý jeho letmý dotek způsobilo tlukot tvého srdce, seděli jste v objetí a bavili se o nemožných věcech, jako je lítání do vesmíru. Hladil si jeho tvář, aby věděl, že je v bezpečí, šeptal jsi mu krásná slova, aby věděl že on je tvůj jediný..

Nyní zde sedíš sám a koukáš na hvězdy, to ty tam jsi a hlídáš mě, neustále šeptáš do tmy, do samoty která tě obklopuje, žádný teplý dotek ani polibek. Spadla ti slza, zpozoroval jsi ? To byla jeho oblíbená košile, ano ta kterou máš na sobě Joonie. Co říkáš? Že jsi nedodržel slib? On umřel, Joonie, smiř se s tím, byl těžce nemocný. Každou jeho poslední minutu trávil s tebou, pozoruješ? To ta hvězda co bliká, ta zářivá jako jeho úsměv a oči, to on se na tebe usmívá, abys nezapomněl. Utřel jsem ti slzu bráško, musíš být silný a musíš jít dále s námi..Neplakej prosím, obejmi mě.

Slyšel jsem, jak naše slzy dopadají na fotku, která ležela na zemi pod Joonieho bezmocnýma rukama, dal jsem prst pryč a dovolil si naposledy pohlédnou na dva zamilované. To ty Kwangie, to ty bastarde jsi nás opustil, my jsme stále s tebou!

(Pronášel Junnie do temnoty se starším bráškou Jooniem v náručí)

Žádné komentáře:

Okomentovat