neděle 1. prosince 2013

Češtinářka naštvala, aneb prosinec plný povídek!


Čáute děcka! 

Za prvé:  *devadesáti stupňová úklona* MIANHEYO!!! Moc jsem se zasekla ve psaní povídek, a tak to musíme napravit! 
Jednoduše jsem potřebovala nějako nakopnout a mé skvělé češtinářce (Je fakt skvělá!! Nebrat jako ironii!!) .. no prostě se jí to krásně podařilo. 

Dlouho jsem se těšila na první slohovou práci tohoto školního roku, že budeme psát opět nějaký příběh nebo tak, a že nám dá tentokráte víc než 250 slov. Minule, když jsem psala, tak jsem se mohla zbláznit. Donuťte se napsat takový double drabble a nepodlehnout tomu napsat pomalu další kapitolovku. -___-

No v každém případě se nic takového nekonalo a slohová práce je ve formě napište svůj životopis. Takže Annyeong nová povídko!! T__T

A po takovémto školním zklamání jsem se rozhodla, že se alespoň vrhnu konečně na povídky, co mám rozepsané! Otevřela jsem složku s Fanfikcemi a vybaflo na mě docela dost nedokončených











Tak to vidíte! 

Vzala jsem do ruky další papír a začala si plánovat. 

Takže to vypadá takto: 

1) Během prosince dokončit: MINE 

                                                    Láska přichází ze snů..
                                                    eL a Dva se perou, třetí se směje (HeeEunHae)

2) Během volných chvílí začít dál rozepisovat Look Only At Me a If You Can Walk You Can Dance... <-- Neboli pozastavené povídky.

3) V lednu je totiž opět rozjedu. 

4) Dál máme v Přáních jeden One shot na 100%  a docela neobvyklý pairing z DBSK JunsuYunhoJae.


Opět je toho docela dost. A Hyunii už si bere provaz, aby se mohla jít oběsit, protože vůbec netuší jestli tento plán doopravdy dodrží! T__T

Výjimka by mohla přijít ve formě toho, že MINE a Láska přichází ze snů.. nebude dokončená během prosince. To ale vůbec nebude bránit tomu, že to co se má rozjet v lednu se fakt rozjede!! 

Ty One Shoty se mi snad podaří udělat nějak v průběhu těchto 2 měsíců. 

Jinak je to tu trochu neaktivní taky z důvodu, že holky (Zuzka a Domii) mě nechaly samotnou a musím všecko zachraňovat já. 

Mimochodem moje sestra se rozmyslela a začala psát taky. Je jí třináct a miluje momentálně Super Junior. Přečetla jsem si něco, co napsala a docela mě překvapila, že je to fakt dobrý. Takže sem budu házet i něco od ní. Bude to pod přezdívkou MeeKyong

Taky se můžete těšit na nějaké nové fansuby a MOJE momentky


Dneškem vše začíná. Hyunii Vás miluje!! 




Žádné komentáře:

Okomentovat