úterý 3. prosince 2013

Láska přichází ze snů.. VII. část By Hyunii







„Chceš se tam jít podívat?“ navrhl Heechul nadšeně. Kyu se usmál, ale hned nesouhlasně zavrtěl hlavou: „Ne, musíme něco vymyslet. Nemůžeme tam jen tak přijít,“
„A co chceš teda dělat? Čekat až se zase setkáte ve snu a dopředu ji upozornit, že se za ni přijdeš podívat do práce? Ale prosím tě,“ pošťouchl ho Chul do ramene.

---

„Já... cože... do snů... Kyuhyun... odkud mě znáte?“ koktala stále v šoku a nevěřila, že s ní mluví Siwon a Eunhyuk. Hyuk se zasmál: „Kyu o tobě pořád básní. Zdá se mu o tobě,“ Siwon přikývl.
Jo dočista se zbláznili. Nebo snad já jsem se zbláznila? Moment. Cho Kyuhyun mě zná? Nebo ty sny... // „Zdá se že se role obrátily,“vydechl překvapeně.
„Ten duch ze včera?“ zeptala se roztřeseně.
„Pokud se nepletu, tak teď spíš ty a já jsem vzhůru,“ pousmál se. //

Její tvář se rozjasnila a pak s úžasem vydechla: „Ale to přece není možné!“
„Myslím, že je to až přehnaně skutečný,“ nadzdvihl jedno obočí Hyuk a usrkl si z kelímku.
„Chtěla by jsi se s ním setkat?“ navrhl po chvilce Siwon. Překvapeně na něj zůstala koukat.

---

„Kam si myslíš, že jdeš?!“ křikl na nejmladšího Heechul a vtáhl ho zpět ze dveří ven.
„No tak, Hyung, nemyslím, že je to dobrý nápad!“ prosil Kyu a držel se kliky od dveří jejich apartmánu.
„Když tam nepůjdeš teď tak už nikdy,“ natlačil ho s co největším úsilí do kabiny výtahu a rychle zmáčkl tlačítko. Kyu sebou nepříjemně ošil, když ucítil, jak ho Hee tlačí ke stěně výtahu a silou ho odstrčil: „Dobrá, dobrá. Půjdu, spokojený?“
„Už jo!“ usmál se Chul a sledoval měnící se čísla na displayi, jak sjížděli po patrech dolů. Kyuhyun se zhluboka nadechl a znovu vydechl, byl nervózní. Potká ji tam nebo ne? To vůbec netušil, že Eunhyuk se Siwonem ho předběhnou.

---

„Tak co chtěla by jsi?“ usmál se znovu Won, „Myslím, že by to nikomu nevadilo, v kolik končíš?“
„Ve čtyři,“ vypustila z pusy automaticky. Než si to ale uvědomila, tak ji oba vzali za slovo a řekli jí, že ji vyzvednou.
„Tak se zatím měj!“ zamával na rozloučenou ještě Eunhyuk, než ho Siwon vystrčil ven ze dveří.

„Bezva, už jsem se dočista zbláznila?“ koukla se směrem ven, kam ti dva zmizeli a bezmocně dopadla na židli. „Ten sen byl realita?“ 

Žádné komentáře:

Okomentovat