neděle 19. ledna 2014

Drabble: There Is No Hope By MeeKyong



 Po tom, co jsem ti řekl o mých citech, které k tobě chovám, jsem kvůli obavám z tvé odpovědi, vyběhl z domu ven. A teď jsem tady. Stojím tu v dešti v záři Měsíce a na zádech cítím tvůj pohled. Chci se otočit, ale najednou ucítím dvě ruce, jak se právě obmotali zezadu kolem mého pasu. Jsi tu.. Než stihnu jakkoli zareagovat, pustíš mě a otočíš mě tak, že si koukáme zpříma do očí. Nemám tušení, co to znamená nebo co tím myslíš. V mysli mám úplně prázdno. Ale přeci jen.. Je možné, že mě- Nedokončím svou myšlenku. Cítím na svých rtech ty tvé. Chci se k tobě přitisknout blíže, když se najednou stáhneš. Oddálíš se ode mě a uděláš krok vzad. Nechápu to. Vůbec tomu nerozumím.

“Vážně si myslíš, že bych tě mohl mít rád, nebo dokonce milovat? Tebe? Jak ubohé..,“


Tvá slova se mi zarývají pořád hlouběji pod kůži. Mé srdce se právě roztříštilo na tisíce kousků. Co si to nalhávám. Máš pravdu. Kdo by mě miloval. Z očí mi začnou stékat slzy, které se hned ztratí mezi dešťovými kapkami. Vidím rozmazaně, ale stále dokážu rozpoznat tvůj úšklebek na rtech. Nebo je to výsměch? Otočíš se a bez jediné špetky lítosti jdeš pryč. Odcházíš. Z mých myšlenek... Z mého srdce... Z mého života.... Nejspíše už navždy...  

Žádné komentáře:

Okomentovat