neděle 5. ledna 2014

Why Did I Fall In Love With You 2/2 By Hyunii


Fandom: DBSK

Pairing: YunJae/YooSu


Žánr: Smutné, romantické, Yaoi

Typ: Jednorázovka

Na přání.

Poznámka: Původně to bylo na pairing Yunho+Junsu+JaeJoong, ale osobně si myslím, že takhle to ocení osoba,c o si to přála taky! :) A ještě něco. Najděte si čas. Je to totiž hodně dlouhá jednorázovka :)




x-x-x

„Cože?! To myslíš vážně?“ vykřikl Yoochun, ale Changmin ho hned utišil, aby u Junsua nevzbudil pozornost. 
„Jo myslím to smrtelně vážně, co takhle zkusit něco, co odporuje lidskému rozumu, ale možná ti to pomůže získat Junsua na svoji stranu?“ usmál se na staršího Changmin a doufal, že uslyší pozitivní odpověď.  Yoochun vždycky věděl, že Changmin je skrytý ďábel, ale netušil, jak moc velký. Avšak chtěl slyšet, co ho napadlo, jestli totiž to, co slyšel o Yunhovi je pravda, tak mu čistí cestu, proto aby Junsua dostal. A pro to by Yoochun momentálně udělal všechno. 
„Dobře, řekni mi, co bych měl udělat,“ zašeptal Minovi a podíval se mu do očí.
„Dobrá, ale ne že z toho budeš chtít vycouvat,“ usmál se vítězně Changmin a pak začal vysvětlovat svůj plán. 

Junsu

 Nevím, kam se poděli Changmin s Yoochunem, ale najednou jsem zůstal ve sprchách sám. Nejspíš zase šli dělat nějaké skopičiny. Každopádně teď, když nad tím přemýšlím, Yunho zůstal s JaeJoongem ve studiu sám. Už tak se před Jaem cítím špatně, nemusí ho Yunho ještě víc trápit. 

-cvak-

„Co se stalo? Vypadl proud? Kruci.. jak se teď osprchuju, poslepu?“ opláchl jsem si obličej od mýdla a nahmatal rukou sprchový gel. 
„Kluci? Je tu někdo?“ zkusil jsem. Nikdo se ale neozval. Však já to nějak zvládnu. Když tak přijde Yunho mě zachránit, jestli vypadl proud tak už hledá cestu ke mně. Najedou jsem uslyšel, jak se otevřeli a zavřeli dveře od vchodu. 
„Kluci? Jsme v pohodě!“ křikl jsem, abych je ujistil a zároveň doufal, že mi nikdo nevleze do sprchy. Jenže najedou jsem uslyšel zvuk, který patřil závěsu od mého sprchového koutu. Otočil jsem se a dokázal jsem v té tmě rozeznat obrys postavy. 
„Kdo jsi? Yunho?“ zeptal jsem se. 
„Shhh,“ ozvalo se od toho dotyčného. 
„Jsi to ty?“ byl jsem trochu nervózní. 
„Ano,“ zašeptal téměř neslyšitelně. Moje srdce poskočilo radostí. 
„Co tady děláš? Jsi sám? Kde jsou ostatní? Jestli nás chytí, co-,“ nenechal mě to doříct a políbil mě na rty. Možná jsem na něj vychrlil příliš mnoho otázek najednou. Každopádně mě to nevadilo cítil jsem, jak se mi jeho ruce rozběhly po těle. Natlačil mě na zeď  a dravě políbil. Yunho byl nahý stejně jako já. Kdo by taky lezl do sprchy v oblečení, že? Takže.. je to tady? Můj sen se plní? Bude tohle moje první milování s Yunhem? Cítil jsem se jako nejšťastnější člověk na zemi. 

Cítil jsem jeho žhavé polibky všude na svém těle. Nejdřív na krku, pak sjel níž a líbal mě na hrudi, sjížděl stále dolů dokud jsem neucítil horký závan vzduchu u mého klína. Slastí jsem zakňučel, když vzal můj penis do úst. Kdyby nebyla tma, tak by se mi jisto jistě udělalo černo před očima. Takový pocit jsem ještě nezažil. Nechal jsem ho si se mnou dělat, co se mu zachce. 
Po nějaké chvíli se zvedl a políbil mě. Líbal jsem ho nazpět a pak bojoval proti jeho jazyku, který se snažil dostat dovnitř. Yunhovi ruce jezdili po mých bocích a mě se z toho všeho podlamovala kolena. Otočil si mě k sobě zády a mě lehce došlo k čemu to směřuje. 
Úplně jsem se uvolnil a a zhluboka jsem se nadechl. Vzal svůj penis a přejel prstama po mém otvoru. Nemusel jsem čekat dlouho a mnou projela bodavá bolest, která se po chvíli změnila na naprostou slast. Začal do mě rychle přirážet a já neudržel svoje vzdechy. Bylo to tak nádherné. Konečně jsem mohl čerpat z té lásky, která mi byla tak dlouho cizí. Na kterou jsem se mohl jen dívat a nechávat si o ní jen zdát. Nevím, kde a jak se dozvěděl o tom, že ho miluji, ale jsem za to vděčný. Avšak stále mě sžíral pocit, že ke mně ještě necítí takovou lásku a touhu, jako k JaeJoongovi. Možná pro něj nikdy nebudu tak úžasným partnerem jako by mohl být JaeJoong, ale já věřím, že když už podstoupil tu oběť a kvůli mně se s ním rozešel, tak věří, že můžu být třeba i lepší a já Yunha nechci zklamat. Budu se snažit, co jen to půjde.
 Cítil jsem, jak se blíží ke svému vrcholu a tak jsem jen se zaťatými zuby dál snášel jeho výpady. Bylo to něco neuvěřitelného. Miloval jsem to. Najednou jsem ucítil, jak uchopil do ruky můj penis a začal ho třít. Opět se mi zatočila hlava a ani jsem si neuvědomil, kdy se udělal, protože jsem sám propadl tomu kouzelnému pocitu orgasmu. 
 Když jsem se vzpamatoval, cítil jsem, jak mě líbá na rty. Polibky jsem mu s vášní  a potěšením vrátil. Najednou mě pohladil po tváři a pak rychle zmizel z mého sprchového kouta. Nejspíš nechtěl, aby ostatní chytli podezření. Ale mohl mi alespoň něco říct. 
Opatrně jsem vstal a rychle se dosprchoval. 
Když jsem se snažil nahmatat svoje oblečení, tak se najednou znovu ozvalo ono cvaknutí a světla se rozsvítila. V tu chvilku jsem si myslel, že přijdu o oči, ale ten pocit, který jsem od návštěvy Yunha měl, mě neopouštěl. 
Naházel jsem na sebe veškeré oblečení a pak vyšel ven ze sprch. Na cestě jsem se málem srazil s Changminem. Pozdravil mě a s připitomělým úsměvem odešel do sprch. Nevěnoval jsem tomu nijak zvlášť pozornost a vešel jsem do studia, kde na lavičce seděl JaeJoong a kousek od něj Yunho. Usmíval se na mě. Vykouzlilo mi to na tváři ještě větší úsměv než předtím. 
Ale! Něco se mi nezdálo. Prohlédl jsem si Yunha pořádně od hlavy až k patě a všiml jsem si, že má na sobě pořád stejné oblečení, jako předtím než za mnou vlezl do sprch. Navíc byl suchý... 
Popadl mě špatný pocit. Byl nebo to nebyl Yunho, ten návštěvník ve sprchách? 

x-x-x

Yunho si pořádně prohlédl Junsua, zářil jako sluníčko. Podle toho, co jim řekl Changmin, tak to nejenom vyšlo, ale dokonce se mu to snad i líbilo. Podíval se směrem do chodby a všiml si Yoochuna s ručníkem na hlavě a převlečený do nového oblečení. 
„To je dost, že jdeš,“ zasmál se a chytl JaeJoonga za ruku, „Teď je řada na tobě,“ Oba zmizeli na chodbě. Junsu se kousl do rtu a pomalu začínal panikařit. Podíval se na svůj odraz v zrcadle a pevně držel ručník okolo svého krku. 
„Co se to stalo?“ zeptal se sám sebe. Najednou si všiml Yoochuna, který vešel dovnitř do studia a sušil si vlasy. V Junsuovi něco hrklo. 
„Děje se něco?“ zeptal se Micky a šťouchl Junsua do ramene. 
„Ty.. Ty..kdy ses stihl osprchovat?“ vyhrkl na něj Junsu. Yoochun se na něj jen dlouze podíval, ale nic neříkal. Po chvilce spustil: „Junsu..,“ … „Ne!“ vykřikl mladší a o krok ustoupil dozadu. 
„Jak?... Jak? To-,“ … „Miluju Tě,“  Junsu zůstal stát a koukat. Yoochun si povzdechl a podíval se mu do očí: „Miluju Tě Junsu,“ Viděl, jak je mimo a snaží se to všecko pobrat. 
„Už je to nějakou dobu, dobře asi tak čtyři roky a já jsem zbabělec ti to nedokázal nikdy říct,“ řekl Yoochun se skloněnou hlavou. 
„Tohle, to..,“  Junsuovi se zlomil hlas, uvnitř něho se odehrával boj. Nemohl teď zůstat ve studiu s Yoochunem, prostě nemohl a tak se rychle rozběhl ven. Najednou se zastavil, když uviděl  na konci chodby o zeď opřeného JaeJoonga a Yunha, který se k němu skláněl v polibku. Do očí se mu nahrnuly slzy. Jeho srdce se právě rozlomilo a rychle se utíkal schovat do nejbližších dveří. Vběhl do skladu kostýmů a najednou zakopl. Z očí mu tekly slzy a tak se jen odplazil na stranu ke zdi. Objal kolena a schoval si tvář. 

Yoochun se po chvilce rozběhl za ním, ale když vyběhl ven všiml si Changmina a JaeJoonga s Yunhem, jak stojí u jedněch dveří a bezmocně se na sebe dívají. 
„Kde je?“ zeptal se. Jae ukázal na ony dveře a pak se podíval zpět na Yoochuna. Micky přešel blíž a chytl kliku. Na okamžik zaváhal, ale pak se zhluboka nadechl a otevřel dveře. 

Yoochun

Myslel jsem, že jakmile tam vejdu tak se svezu k zemi. Ale zázračně jsem se na nohách udržel. Rozhlédl jsem se kolem, ale nikde jsem Junsua neviděl. 
„Junsu?“ zeptal jsem se do prázdna. Odpovědi jsem se sice nedočkal, ale zaslechl jsem tlumené vzlyky, které šli z pravé strany z poza jednoho věšáku. Pomalu jsem se tím směrem vydal a za chvilku se mi naskytl pohled na schouleného, plačícího Junsua. 
„Junsu, mě je to tak líto,“ zašeptal jsem. Přiklekl jsem k tomu chvějícímu se tělu a pohladil ho po jeho navlhlých vlasech. 
„Proč.? Proč...,“ rozpoznal jsem mezi těmi vzlyky. 
„Omlouvám se, Junsu, prosím odpusť mi to!“ byl jsem v koncích. Možná to byl zprvu dobrý nápad, ale teď jsem se cítil tak moc bezmocný. Nesnesl jsem, když Junsu plakal. 
„Ne to,.. ale... proč... proč si mi to neřekl … d..dřív?“ otřel si slzy, ačkoli mu to bylo málo platné, protože nepřestával plakat. Podíval se na mě svýma zarudlýma očima. 
„Neřekl.. co?“ nějak jsem v tu chvilku nechápal, co tím myslí. 
„To, že jsi mě nechal trápit se jednostrannou láskou k Yunhovi?“ zeptal se mě. 
„Já.. vážně,“ … „Bál jsi se, že tě odmítnu? Měl jsi mi to říct,“ zakňoural a nemotorně mě praštil do ramene. Hodil jsem po něm trochu překvapený pohled. Začal do mě mlátit víc a opakovat: „Pitomče! Měl jsi mi to říct! Měl!“ Nakonec se mi pověsil kolem krku a pevně  mě objal. Schoval svoji tvář do mého krku a mě se v tu chvilku zastavil dech. 
„Ju- Junsu?“ vydral jsem ze sebe. 
„Hned po Yunhovi jsem doufal v tebe,“ zašeptal mi roztřeseně vedle ucha. Srdce se mi rozbušilo neskutečnou rychlostí, že jsem si myslel, že mi exploduje. 
„Cože?“ nevěřil jsem svým uším, tak jsem se musel ujistit, že to co říkal byla pravda. Znovu mě ale praštil a podíval se mi do tváře: „Míval jsem sny o tom, jak mě z té neopětované lásky zachráníš ty, Micky,“ už neplakal. Místo toho se mu po tváři rozběhl ten známý úsměv. Nevím, jak mimo jsem v tu chvilku vypadal, věřím, že ze mě musel mít trochu srandu, ale bylo mi to jedno. Přitáhl si mě do polibku a nechtěl mě pustit. 

x-x-x

„Tak a je to,“ usmál se Changmin a otočil se na YunJae, kteří stáli za ním. Nechápavě zatřepal hlavou a zavřel dveře do skladu, kde byli YooSu. 
„Najděte si taky nějakej sklad! Bože,“ navrhnul jim, když je viděl, jak Yunho drží Jaeho natlačeného na zdi a rukou mu prohrabuje vlasy.  
„A pak se mi divíte, že jsem radši zavřenej ve svým pokoji!“ dodal ještě Changmin rezignovaně, když si to šinul zpět do studia. 


END

Žádné komentáře:

Okomentovat