neděle 6. července 2014

Nový cyklus // I Need Your Help





Už jsem někdy říkala, jak strašně moc se nesnáším? A jak straně moc nesnáším fanfikce?
 A EXO? 

-povzdech-

Jelikož mám na starost jen povídku HEART ATTACK a (bohužel) jedna konkrétní povídka na B.A.P je momentálně mimo provoz a znovuzavedení v nedohlednu, rozhodla jsem se, že budu pokračovat v duchu EXO [které vyloženě nenávidím, počínaje dnešní nocí] a mám nesnesitelnou TOUHU napsat a začít makat na novém cyklu. Ještě nemám jméno, nevím ani přesně o čem to bude, ale prostě to chci.... -hluboký povzdech- 



Proto potřebuji od vás pomoc. 

Vlevo hned pod MENU jsem umístila anketu. 

Počáteční vize byla, že to bude prostě na ne moc normální páry z EXO, takže jsem prolezla znovu náš "EXO Projekt" a vybrala 12 párů, které jsou potencionálními zastupiteli v novém cyklu. Všechny jsou netradiční vyjímaje XiuHan, který je jedním z nejtradičnějších párů a jeden z nejoblíbenějších. 

Každý člen EXO je zapojen do dvou párů, aby bylo z čeho vybírat. 

PROSÍM VÁS

Anketa zde bude po dobu jednoho týdne.
Pokud se za tu dobu nerozhodne ponechám ji déle, ale prozatím jen jeden týden.

Můžete hlasovat pro vícero párů, které byste tam z těchto chtěli vidět. Ovšem snažte se vybírat tak, aby byl každý člen spárován jen jednou. Vím, že po vás chci asi něco nadlidského, ale věřím ve vás!

Nedala jsem nic lehkého... uznávám. ehe... sama bych si asi nevybrala mezi Suho / D.O a Suho/ Kris. V každém případě HWAITING! 

Moc vám děkuju za pomoc! Miluju vás! Hyunii ~

1 komentář:

  1. Tak jsem hlasovala pro Kris/Lay. Ale jsem zvědavá, který pár to vyhraje a o čem ten cyklus bude...

    OdpovědětVymazat