středa 1. července 2015

Nový Cyklus By Mee-Kyong




Nikdo se mnou nemluví,“ teď byl přímo za mnou a já úplně cítil, jak mi očima propaluje díru mezi lopatkami, „nikdo o mně neví,“

„A není to trochu smutný?“ řekl jsem, jakoby mě to snad vážně zajímalo.

„Vzhledem k tomu, že jsem to, co jsem, ani ne,“ znovu stál přede mnou a díval se mi do očí. Ruce si strčil do kapes a pousmál se. Nevěděl jsem proč.

„A co jako seš?“ hluboce jsem se nadechl a zase vydechl, abych dal najevo, jak moc otrávený, mrzutý a nezaujatý jsem.

„Tak nějak...“ pokrčil rameny, „...jiný,“

6 komentářů:

  1. Tak tohle mě zajímá. Konečně něco nového a na Exo a jestli ten obrázek nekecá tak na Chansoo. Jupííí. Ty dva mám moc ráda. Už se těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Yaaaasss, tak na tohle se těším!

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu dalsi cyklus na Exo.. Moc se tesim. A pokud je to ChanSoo tak jeste vic xD

    OdpovědětVymazat
  4. Wuuu......tak toto ma zaujíma :D pokiaľ to nebude nejaké moc smutné :D teším sa na to ešte viac :D <3 noo...vážne som zvedavá....Yah, teraz kvôli tomu večer nezaspím xD

    OdpovědětVymazat
  5. Konečneeee EXO som happy jak nikdy! :) A pevne verím že to nebude nič smutné lebo rezignujem! Hwaiting <3

    OdpovědětVymazat
  6. WOW,tak na to se mrtě těším :3

    OdpovědětVymazat